onsdag 4. juni 2014

Mørbanka.. -Utmatta, sliten og veldig dårlig!

Hadde egentlig planlagt å ta det med ro i går, etter nok en lang dag på sykehuset... -Og jeg gjorde det forsåvidt også..tok det med ro ute på verandaen..men pga. den sterke sola og varmen, så for jeg og sprang på do hele tiden... Kroppen min kan fort reagere sånn på sol og varme, om det blir for varmt. -Og i går var det trossalt 25 grader hær i Trondheim. Med andre ord; syden temperatur..så det ble i grunn litt i varmeste laget for meg... ;) I tilegg så vasket jeg en maskin klær og la i sammen klær tidligere på dagen, og så kom hjemmetjenesten å vasket hær senere på dagen..samt at farn til samboern min stakk innom ut på ettermiddagen... -Og etter at han hadde vært hær så var det seriøst ikke noe særlig mer igjen av meg. Det var kjempe tungt å komme seg bort til senga rett og slett. Veldig koselig at han kom innom..men jeg hadde allerede vært våken siden tidlig mårran, og hadde sånnsett brukt meg selv fullstendig opp før han kom..så da var det desverre ikke så mye igjen å ta av senere på dagen når han kom innom oss. Uansett..vi hadde det nå trivelig da..og jeg gikk endelig å la meg etter at han var fort. -Men så fikk jeg desverre bare sovet tre timer, før jeg våknet og måtte opp for å spise..og dermed så fikk jeg ikke hentet meg noe særlig inn etter alt sammen..og var helt ødelagt i går kveld da jeg sto opp. -Og er det fortsatt nå etter å ha sovet mer... Helt fullstendig ødelagt. Kvalm, vondt i hele kroppen, vondt i nakken og hodet..mere forkjøla igjen, influensa følelse... Jeg kommer ikke på noe annet ord enn ødelagt rett og slett. -Men er uansett veldig fornøyd med at jeg fikk en til fin dag ute på verandaen i går. Sånt er nemlig ikke en selvfølge, når man har det sånn som dette..så det er jeg. Så får man heller bare lide "litt" igjen i dagene som kommer da..fordi at man har tilatt seg selv å leve litt og å kose seg litt. -Men jeg er helt nødt til å ta det veldig rolig nå, for på fredagen så skal jeg til ny utredning igjen når det kommer til ME. Da er det time hos en nevropsykolog som står for tur... Er veldig spent på hvordan det blir. -Er i hvertfall innmari godt å vite at utredningen mest sannsynlig går i mot slutten nå. To ting etter det, så vidt jeg vet..og så får jeg forhåpentligvis et svar på hva det er som feiler meg snart... Utredes jo både for MS, fibromyalgi og ME nå..men jeg har vel mest troa på at det er ME jeg har, selv da... -Det føles i hvertfall sånn med tanke på hvordan jeg har det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar