onsdag 18. juni 2014

Kloke ord!



Jeg er fryktelig sliten i dag, og i hodet mitt føles det aller mest som om det er sirup og lite annet..men da jeg kom over denne på facebook nå, så måtte jeg alikevel bare dele denne med dere. For det å velge hvem vi skal ha i livet vårt med omhu, må være noe av det viktigste vi som er syke kan gjøre for oss selv. -Og spesielt vi som har en langvarig utmattelse, og lite energi og overskudd å ta av i fra før av. Hvis vi skal bruke det lille overskuddet som vi har på mennesker som ikke vil oss noe godt, og nekter å forstå oss..så blir vi bare enda mere tappet. Jeg har heldigvis beholdt nesten alle vennene mine, men jeg har også måttet kutte enkelte ut fordi at det rett og slett ble for mye for meg og skulle forholde meg til dem, når de absolutt ikke gjorde tegn til å ville forstå hvordan jeg har det. -Det burde i utgangspunktet ikke være behov for at man skal måtte forklare seg en hel masse, og forsvare seg overfor sine egne venner. Da er det i grunn best å bare kutte dem ut. -Håper at alle dere som titter innom bloggen min, og selv er syk har hatt gode venner som har vært dær for dere, og gitt dere forståelse underveis i sykdommen deres. -Og dette budskapet gjelder jo forsåvidt ikke bare venner..det gjelder familie også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar