mandag 16. juni 2014

Endelig en bedre helg! :)



I går feiret jeg og den deilige Hunken min 1 års dagen vår! <3 Vi hadde egentlig 1 års dag den 1. juni, men pga. at formen min har vært så innmari dårlig i det siste, så har vi ikke fått feira 1 års dagen vår før nå i helga. Vi spiste nydelig take away mat og så en bra, litt svart komedie som heter "The Family." :) Lørdagskvelden var foresten også veldig fin. Jeg var egentlig veldig sliten og utmatta..og lei meg pga. det, men bestemte meg for at jeg skulle få en bra kveld uansett, og brukte de få kreftene som jeg hadde til rådighet til å lage meg en sein middag. Stekte meg en sommerkotelett som jeg hadde potetsalat til. Tenk at det å steike seg en ussel liten sommerkotelett kan føles som en så stor seier. -Men det gjorde det i hvertfall. -Og med seiern og litt skogsbær cider innabords så steig også humøret mitt etterhvert. Jeg hadde en kjempe fin alene kveld hær, hørte på musikk på spotify, som jeg ellers ikke klarer å høre noe særlig på..og nøt livet i noen herlige timer. :) -Håper at dere som titter innom bloggen min også har hatt ei fin helg. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar