tirsdag 10. juni 2014

Endelig en bedre dag igjen! :)



Dette har vært en fin dag. Har både fått lagt i sammen klær, vasket en maskin klær, dusja..og kosa meg med god take away mat og en episode av Vikings i lag med min kjære nå i kveld. -Og ja, jeg har til og med pynta meg litt i anledning middagen som vi skulle spise. :) ;) Herlig å pynte seg litt av og til, selv om man bare går hjemme om dagene. -Skulle gjerne hatt energi til å gjøre det litt oftere. Det har ikke vært en symptomfri dag, men det har jeg desverre aldri lengre. Jeg har slitt med både svimmelhet og vært temmelig sliten i løpet av dagen..men jeg vil alikevel si at det har vært en fin dag siden jeg har klart å gjøre så mye. :) Nå er jeg imidlertid både veldig sliten, trøtt og temmelig utmattet..så nå er jeg veldig klar for sengen min. -Ønsker alle dere som titter innom bloggen min ei god natt. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar