mandag 19. mai 2014

You win some..and you lose some...

Jeg er veldig trøtt, og veldig sliten nå..men jeg skal prøve å skrive et aldri så lite blogg innlegg alikevel... Jeg kom meg jo faktisk både til frisørn på onsdagen..og til foreldrene til samboern min på 17. mai middag i går. :) -Men det hører med til historien at jeg faktisk måtte ta taxi begge veier når jeg skulle til frisørn..både til og fra, på tross av at den ligger like i nabolaget. -Og jeg var også veeldig sliten etterpå. -Og det var supert å endelig få møte hele den fine familien til samboern min..noe jeg ikke har klart før, pga. formen min..men jeg ble også temmelig dårlig da jeg var dær. Noe jeg klarte å skjule mens vi var dær..men virkelig fikk kjenne på da vi kom hjem igjen. Jeg gikk rett i senga og la meg for å hvile..men fikk ikke sove noe særlig i natt som var, og har heller ikke fått sovet mange timer i dag..så formen er fortsatt veldig dårlig nå i skrivende stund. Jeg har faktisk vært så dårlig som jeg ikke har vært på veldig lenge nå. Hadde minst tre slags anfall med skjelvinger og sånt noe fra i går kveld og til jeg endelig fikk sove litt mere tidligere i dag..og det var ikke godt å kjenne på. Det kjennes i grunnen ut som om jeg har vært på fylla i minst en uke i strekk..men alt jeg drakk var et lite glass med rødvin..og vi var faktisk bare tre timer hos foreldrene hans i går, og ble hentet da vi skulle dra dit, og også kjørt hjem igjen. -Men sånn er det med en sånn utmattelse som dette. -You win some..and you lose some... Jeg har lagt i senga mi stortsett i hele dag..til og med i mørke i en time, men uten at det har hjulpet noe på formen min. Nå håper jeg bare at jeg snart føler meg litt bedre igjen..og bare så det er sagt; jeg angrer uansett ikke på at jeg tilot meg å leve litt i går. -Livet skal leves uansett hvordan man har det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar