onsdag 7. mai 2014

Så fikk jeg endelig sove litt tilslutt da...

Jeg sovna endelig klokka 22.30..men våkna igjen i 04.30 tida... 6 timer med sårt tiltrengt søvn..men jeg våkna alt ennet enn uthvilt. Mer forkjøla, noe jeg er hele tiden nesten..og følte rett og slett at jeg hadde blitt influensa syk i løpet av de 6 timene som jeg hadde sovet. Stiv og støl i nakken, vondt i hodet..og generelt vondt i hele meg... Kjæresten min spurte meg hvordan jeg følte meg..og det første ordet jeg kom på var knust. -Det er ofte sånn jeg føler meg når jeg har gjort for mye..og i tilegg ikke får hvilt og sovet nok. Det er et veldig beskrivende ord. Jeg har foresten lagd meg middag nå, en sånn rask Toro/ Fjordland sak, som du bare putter i mikroen. Fikk ikke spist middag før jeg la meg, siden jeg var så innmari trøtt og sliten..så da ble det visst middag til frokost i stedet... Savner virkelig å ha en mere normal hverdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar