tirsdag 6. mai 2014

Da åpner jeg herved bloggen min med disse ordene...

Jeg har nesten ikke fått sovet noe i natt..1,5 time bare. -Og heller ingenting i dag. -Jeg er veldig trøtt og sliten for tiden..men kroppen min vil bare ikke slappe av, sånn at jeg kan få sovet nok..og i hvertfall ikke på rett tid av døgnet... De siste nettene har det vært sånn, jeg har sovnet veldig seint..og bare fått sovet noen få timer, før jeg har våknet igjen. Blitt liggende våken en stund, og tilslutt måttet stå opp for å spise. Kroppen min er nemlig sånn etter at jeg ble syk..at etter at jeg først har våknet..så vil den ha mat. -Og mye mat også..helst annenhver time..men det klarer jeg ikke lengre. Jeg er alt for sliten og svak på nåværende tidspunkt. Jeg må faktisk ofte mote meg opp for å i det hele tatt klare å gå de få stegene som det er til kjøleskapet mitt, for å hente meg mat... -Og det går for det meste i næringsdrikker for øyeblikket, etter at jeg også var så uheldig å havne på sykehuset med en punktert lunge... Noe som absolutt ikke har hjulpet på formen min. Før det var jeg i litt bedre form..i hvertfall såpass at jeg fint klarte å få smurt meg noen brødskiver i løpet av dagen og sånt noe... Jeg var ved veldig godt mot faktisk..i dagene før jeg først fikk bronkitt og muligens lungebetennelse..for så å bli innlagt på sykehuset med den såkalte punkterte lungen min. Det rare er det at på tross av alt dette..hvor sliten jeg enn er om dagene..så føler jeg meg også ofte ganske så sterk midt oppi alt sammen. -Men vi som har det sånn som dette er jo faktisk veldig sterke da..vi er jo nødt til å være det, for å overleve alt det som en sånn utmattelse som dette fører med seg. Vel..sånn har jeg det for tiden... Ikke så mye positivt å komme med akkurat nå..men jeg prøver som vanlig å stå litt på her hjemme uansett hvordan jeg måtte ha det. Vi har nettopp flyttet inn i ei ny leilighet, så jeg kan rett og slett ikke ta det så mye med ro som jeg egentlig trenger å gjøre, for øyeblikket. -Men etter å ha pakket litt mer ut og fått ting litt mer på plass de siste to dagene..så er jeg fryktelig sliten igjen. -Føler meg helt tappet rett og slett..så nå skal jeg bare ta det med ro et par dager framover... -Og forhåpentligvis så får jeg sovet litt bedre og mere også etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar