torsdag 8. mai 2014

Min april... -Forhåpentligvis blir mai litt bedre... :) ;)

April måned ble ikke helt sånn som jeg hadde forventet meg... På de tre øverste bildene feirer vi (jeg og kjæresten min) 33 års dagen min med god mat, og litt vin og øl hjemme i sofakroken. :) -Men så fikk jeg noen intense smerter på natta..og resultatet ser dere altså på de neste bildene. Jeg ble innlagt på sykehuset i 4 dager med en punktert lunge, hvor de opererte inn dren på meg den første natta jeg var der. En kjip opplevelse. Jeg hadde veldig vondt etter operasjon, og klarte så vidt å komme meg ut av senga den tida jeg lå på sykehuset. I tilegg var det ekstra tøft å oppleve noe sånt pga. utmattelsen min. -Det tar på å vare innlagt på et sykehus, og aldri få fred til å slappe av og sove nok, når man virkelig trenger å gjøre det. -Og det tar også veldig på å ha en masse forskjellige folk rundt seg hele tiden når man er så innmari sliten og utmattet. Jeg sov i snitt 12-13 timer dagen, uka etter at jeg kom hjem. -Og det er mye til meg å være..vanligvis prøver jeg å ikke sove mer enn 9-10 timer... -Det nest siste bildet er av håret mitt; det har blitt virkelig langt nå..men jeg har ikke hatt energi og overskudd til å fått gjort noe med det siden før jul. Verken farget, eller klippet det. Så det trengs sårt nå. Håper på å få kommet meg en tur til frisørn snart! ;) -Og det siste bildet er av den nydelige lille pusen min; Melody! Hun er en stor trøst for meg i hverdagen min. -Og spesielt uimotståelig er hun når hun er med meg inn på badet, og ser på meg med de store, fine "dådyrøynene" sine, mens hun har hodet på skakke og rekker meg den eine labben sin for å få kos. Hun er en herlig pus med massevis av personlighet. <3

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar