torsdag 8. mai 2014

God morn verden!

Våkna for 2 timer siden..etter å ha fått sovet ca. 9 gode timer. -Endelig fikk jeg sove litt mere igjen! :) -Men sovna altså i 18-19 tida i går kveld, og våkna klokka 04 i natt..så døgnrytme vet jeg fortsatt ikke hva er. ;) Fikk ikke i meg middag før jeg sovna denne gangen heller, så nå har jeg ei skål med deilig nachos med ferdig laga chili con carne (knall godt på nachochips!), purre og soltørka tomat stående i ovn. :) Det er viktig å kose seg..uansett hvordan en måtte ha det. -Men tja..føler jeg meg uthvilt etter så mange timer søvn!? -Nope! Føler meg sjelden ordentlig uthvilt uansett hvor mye jeg sover... -Og sånn ellers så føler jeg meg svimmel og sliten akkurat nå, og har en del smerter..blant annet i brystet mitt og i ryggen... Det merkes veldig godt at jeg ikke har fått spist noe siden klokka 17.30 i går..for å si det sånn..og at jeg har gjort mere hær i leiligheta de siste dagene... Faktisk har jeg vært så sliten i det siste at jeg ikke har fått dusjet på 5 dager nå..så håper på å få tatt meg en god dusj i løpet av dagen. Foreløpig har jeg en krakk som jeg sitter på nå etter at lungen min ble punktert, men håper å kunne dusje mer normalt igjen snart... Ønsker alle dere som tar turen innom bloggen min en fin dag! :) -Håper at formen min kommer seg litt utover dagen..og at jeg også får sove litt mere etterhvert... -For jeg klarer nok neppe å holde meg våken helt til kvelden igjen... Dette er foresten ikke ment å være en såkalt "syteblogg"..jeg ønsker bare rett og slett og ha en plass hvor jeg kan være ærlig og oppriktig, og fullstendig meg selv..oppi alt dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar