lørdag 24. mai 2014

Lørdagen min...

Ble fryktelig dårlig etter dusjen i går..men klarte til slutt å få stelt meg og pusset tennene mine, og lagt meg. -For så å våkne igjen... Selvfølgelig måtte jeg våkne igjen etter bare en halvtime. ;) Bestandig like mye hat å ikke få sove når man er skikkelig sliten og virkelig trenger det..men ok, jeg sovna i hvertfall igjen tilslutt. Har ikke sovet godt, men fikk i hvertfall sovet fram til i kveld. Ligger fortsatt i senga..og prøver fortvilt å mote meg selv opp til å gå å lage meg grønnsaker og dip... Har fantasert om å få til å lage det hele denne uken, men det er en stor utfordring å lage det når man hele tiden blir så innmari sliten av å stå oppreist. Har også fantasert om at det skulle vært oppfunnet en eller annen sprøyte som noen bare kunne sette i beina mine..og så vips; masse styrke igjen. -Det hadde vært veldig fint! For bare et år siden var formen min såpass mye bedre at jeg i det minste kom meg ut en tur på byen hver lørdag for å være sosial og danse litt..noe som jeg følte at virkelig holdt meg oppe. Nå ligger jeg og drømmer om bedre dager, og det å få til å ta meg en tur ut på byen igjen. Jeg er virkelig glad i å danse, så uten det i livet mitt så mangler det noe veldig vesentlig, føler jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar