fredag 30. mai 2014

For trøtt til å finne ei overskrift...

Huff, jeg er sliten..sliten og trøtt! Sovna endelig omsider rundt klokka halv ni i går kveld..og fikk sove til klokka 04 i natt. Rakk å bli så utslitt og utmattet før jeg sovna at det å ta seg en tur på do, og å hente seg litt mat nærmest føltes som en umulig oppgave..men jeg fikk i hvertfall i meg en næringsdrikke før jeg sovna. Nå prøver jeg å få i meg litt middag, siden jeg ikke fikk spist det i går..men det går heller tregt. Tungt å tygge når man er så himla trøtt og sliten... Uansett..lurer på om jeg blir nødt til å ta meg en tur til legen igjen i dag ang. de smertene som jeg har på høyre side hvor jeg er blitt operert... Kjenner ingen steder at jeg klarer å dra dit nå..men lurer på om jeg faktisk burde få de til å lytte litt på lungen, så jeg vet at alt er i orden... Tenker at det umulig kan være et bra tegn at smertene er kommet så mye tilbake igjen. Vil ikke være paranoid når det gjelder denne lungen min..men man blir jo litt paranoid da, når formen er sånn som den er, og man vet at man tåler så innmari lite før ting blir verre... Håper virkelig at det bare er muskulært eller noe sånt..for en til sånn operasjon og innleggelse på sykehuset tror jeg rett og slett ikke at jeg makter akkurat nå. -Jeg er alt for sliten til det.

Ikke et veldig positivt innlegg, men jo..jeg kom meg jo faktisk ut på verandaen og fikk slikka litt sol i en liten time i går da i hvertfall, og det er nå i hvertfall noe positivt. :) Håper på å få sove mer snart..enten det blir ny legetime på meg, eller ikke... Ønsker dere som titter innom bloggen min ei god helg..og håper at den bringer med seg noe positivt til oss alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar