fredag 13. juni 2014

Over 1000 stykker har vært inne på bloggen min, og det må nesten feires! :)

Såå koselig å se at så mange har tatt seg turen innom bloggen min. Det gleder et lite, slitent hjerte! :) -Og i den anledning føler jeg at det passer seg å poste et litt mere oppløftende innlegg hær. Håper at det faller i smak..og at dere som har tittet innom bloggen min titter innom flere ganger. :) Det har blitt en del negative innlegg i fra meg nå i starten..men det er litt vanskelig å skulle finne den store gløden nå om dagen når ting er som de er. Jeg mistet nok litt piffen da lungen min kolapset i tilegg til alt det andre..men forhåpentligvis så blir det litt mer av de bedre dagene igjen snart... -Og i mellomtiden så må man jo nesten bare prøve å gjøre det beste ut av den situasjonen som man faktisk er i...

 

Disse herlige bildene har jeg foresten funnet på min store favoritt når det kommer til nettsider, nemlig; weheartit. En side som jeg absolutt kan anbefale dere å ta en titt på. <3 Fantastisk å ligge og drømme seg bort i fine bilder dær inne. :) -Men dere er herved advart; det er også veldig, veldig vanskelig å komme seg ut igjen... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar